Asus Phoenix GeForce GTX 1650 OC 4GB GDDR6 128bit
- Wszystkie ceny są podane w PLN
- Ten produkt jest dostępny w sklepie: Ceneo, X-kom.
- Na ceneo.pl możesz kupić ASUS GeForce GTX 1650 Phoenix 4GB GDDR6 OC za 874,00 zł , który jest 3% tańszy, niż w X-kom (899,00 zł).
- Najniższa cena ASUS GeForce GTX 1650 Phoenix OC 4GB GDDR6 została zarejestrowana w dniu 04/12/2024 01:37
Asus Phoenix GeForce GTX 1650 OC 4GB GDDR6 128bit
874.00 zł
Opis
FullHD ULTRAŚrednia wydajność w rozdzielczości 1920x1080 przy ustawieniach ULTRA - Ilość FPS
1440p ULTRAŚrednia wydajność w rozdzielczości 2560x1440 przy ustawieniach ULTRA - Ilość FPS
4k ULTRAŚrednia wydajność w rozdzielczości 3840x2160 przy ustawieniach ULTRA - Ilość FPS
OpłacalnośćŚrednia wydajność podzielona przez cenę produktu
Konfiguracja testowa
- Intel Core i9-13900K
- MSI Pro Z790-A WiFi DDR5
- Corsair 2x16GB DDR5-6000 MHz 36-38-38-76
- Crucial P5 Plus 2TB
- Cooler Master MWE 1250 V2 Gold
- Cooler Master PL360
- Cooler Master HAF500
- Windows 11 Pro 64-bit
Zestaw gier
- Assassin's Creed Valhalla (DX12)
- Cyberpunk 2077 (DX12)
- DOOM Eternal (Vulkan)
- Dying Light 2 (DX12)
- Elden Ring (DX12)
- F1 22 (DX12)
- Far Cry 6 (DX12)
- Red Dead Redemption 2 (DX12)
- God of War (DX11)
- The Witcher 3: Wild Hunt (DX11)
Asus Phoenix GeForce GTX 1650 OC 4GB GDDR6 128bit
Nvidia DLSS - Co to jest i jak działa?
Nvidia DLSS (Deep Learning Super Sampling) to zaawansowana technologia, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy jakości grafiki w grach. Dzięki DLSS, gry wyglądają jeszcze lepiej niż kiedykolwiek wcześniej, a jednocześnie karta graficzna działa wydajniej nawet w przypadku bardzo wymagających tytułów.
Co to jest DLSS?
DLSS to technologia, która umożliwia poprawę jakości grafiki w grach przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności karty graficznej. Dzięki sztucznej inteligencji, DLSS potrafi wykorzystać puste piksele, by uzyskać bardziej szczegółowe obrazy. Technologia ta działa na zasadzie uczenia maszynowego - podczas gry, karta graficzna przetwarza obrazy w czasie rzeczywistym, a sztuczna inteligencja uczy się, jak najlepiej poprawić ich jakość.
Jak działa DLSS?
DLSS działa poprzez generowanie obrazów w niższej rozdzielczości, a następnie skalowanie ich do docelowej rozdzielczości. Jednakże, zamiast zwykłego skalowania, DLSS wykorzystuje sztuczną inteligencję, by uzyskać bardziej szczegółowe i realistyczne obrazy. Dzięki temu, obrazy wyglądają lepiej niż w przypadku tradycyjnego skalowania, a jednocześnie karta graficzna działa wydajniej.
Gdzie można użyć DLSS?
Obecnie, coraz więcej gier obsługuje technologię DLSS. Przykładowo, w grze "Cyberpunk 2077", DLSS umożliwia płynną rozgrywkę nawet w najwyższych ustawieniach graficznych, co jest szczególnie ważne dla posiadaczy starszych kart graficznych. DLSS jest również obsługiwane w takich grach jak "Call of Duty: Warzone", "Fortnite" czy "Control".
Jak włączyć DLSS?
Włączenie DLSS zależy od gry. W większości przypadków, można znaleźć tę opcję w ustawieniach graficznych gry. W niektórych grach, można wybrać między trybem "Performance" a "Quality", co pozwala na dostosowanie jakości grafiki do indywidualnych preferencji. Warto jednak pamiętać, że nie wszystkie gry obsługują DLSS, dlatego warto sprawdzić, czy ta opcja jest dostępna przed zakupem danej gry.
Ray tracing - A po co to komu? Co to jest i jak działa?
Co to jest Ray Tracing?
Ray Tracing to technologia, która pozwala na renderowanie obrazów w czasie rzeczywistym przy użyciu symulacji promieni świetlnych. W tradycyjnym procesie renderowania, światło jest symulowane na podstawie uproszczonych modeli, co może prowadzić do mniejszej dokładności i realistyczności obrazu. W przypadku Ray Tracingu, każdy promień świetlny jest symulowany w czasie rzeczywistym, co pozwala na uzyskanie bardziej dokładnego i realistycznego obrazu.
Jak działa Ray Tracing?
Ray Tracing działa poprzez symulowanie promieni świetlnych i ich interakcji z obiektami na ekranie. Każdy promień świetlny jest wysyłany z punktu źródłowego, a następnie odbija się lub przechodzi przez obiekty, zanim dotrze do kamery. Dzięki temu, można uzyskać bardzo dokładne efekty świetlne, takie jak odbicia, cienie i oświetlenie otoczenia.
Czy Ray Tracing jest wymagający dla sprzętu?
Tak, Ray Tracing jest bardzo wymagający dla karty graficznej i procesora. Wymaga ono dużej ilości mocy obliczeniowej, dlatego wymaga wydajnych komputerów gamingowych. Jednakże, w przypadku nowych kart graficznych, takich jak Nvidia GeForce RTX 30, 40 Series, Ray Tracing działa wydajniej i może być stosowany w większej liczbie gier.
NVIDIA Reflex - szybsza reakcja
NVIDIA Reflex to technologia opracowana przez firmę NVIDIA, która ma na celu zmniejszenie opóźnień (ang. latency) i zwiększenie responsywności w grach komputerowych, co przekłada się na lepszą jakość rozgrywki. Technologia ta składa się z kilku elementów, w tym oprogramowania i sprzętu.
Oprogramowanie NVIDIA Reflex zostało zaprojektowane w taki sposób, aby minimalizować opóźnienia w procesie renderowania klatek i komunikacji między grą, a urządzeniami wejściowymi (np. myszką i klawiaturą). W efekcie, gra reaguje na ruchy gracza niemal natychmiastowo, co poprawia jego zdolność do szybkich reakcji i zwiększa szanse na zwycięstwo.
Oprogramowanie NVIDIA Reflex zostało zaprojektowane w taki sposób, aby minimalizować opóźnienia w procesie renderowania klatek i komunikacji między grą, a urządzeniami wejściowymi (np. myszką i klawiaturą). W efekcie, gra reaguje na ruchy gracza niemal natychmiastowo, co poprawia jego zdolność do szybkich reakcji i zwiększa szanse na zwycięstwo.
W celu poprawy responsywności, NVIDIA Reflex wymaga specjalnego sprzętu. Wymagana jest karta graficzna NVIDIA GeForce RTX lub nowsza oraz monitor komputerowy z obsługą technologii G-SYNC lub kompatybilny z NVIDIA Reflex. Ponadto, wiele myszek i klawiatur zostało zaprojektowanych z myślą o optymalizacji opóźnień przy użyciu technologii NVIDIA Reflex.
Wprowadzenie NVIDIA Reflex było pozytywnie odebrane przez graczy i cieszy się coraz większą popularnością, ponieważ poprawia jakość rozgrywki i zwiększa szanse na zwycięstwo w grach komputerowych, zwłaszcza w grach wieloosobowych, gdzie każda milisekunda się liczy.
NVIDIA Broadcast - streaming
NVIDIA Broadcast to zestaw narzędzi opracowany przez firmę NVIDIA, który umożliwia poprawę jakości streamingu, wideokonferencji i nagrywania wideo. Narzędzia te wykorzystują przetwarzanie na poziomie sztucznej inteligencji, aby poprawić jakość dźwięku i obrazu oraz zminimalizować hałas i zakłócenia w tle.
NVIDIA Broadcast składa się z trzech głównych narzędzi:
NVIDIA Broadcast składa się z trzech głównych narzędzi:
- Noise Removal (Usuwanie szumów) - służy do eliminowania hałasu z tła w trakcie nagrywania lub streamowania. Dzięki tej funkcji użytkownik może poprawić jakość dźwięku i usunąć niepożądane dźwięki, takie jak szum wiatru czy hałas wentylatorów.
- Virtual Background (Wirtualne tło) - pozwala na dodanie wirtualnego tła do nagrania lub streamu. Ta funkcja umożliwia użytkownikowi zastąpienie nieatrakcyjnego tła, np. pustej ściany, interesującym tłem, takim jak krajobraz lub fikcyjne miejsce z gry.
- Auto Frame (Automatyczne kadrowanie) - służy do automatycznego kadrowania obrazu. Dzięki tej funkcji kamera automatycznie śledzi użytkownika i kadruje obraz, co umożliwia zachowanie odpowiedniej odległości i poprawia widoczność twarzy.
NVIDIA Broadcast jest dostępny dla kart graficznych NVIDIA GeForce RTX oraz dla procesorów NVIDIA Broadcast Engine, co pozwala na korzystanie z tych funkcji przez programy do nagrywania wideo, streamingu lub wideokonferencji, takie jak OBS, XSplit czy Zoom.
Asus Phoenix GeForce GTX 1650 OC 4GB GDDR6 128bit Ceny
Historia Cen
Historia Cen dla ASUS GeForce GTX 1650 Phoenix 4GB GDDR6 OC | |
---|---|
Ostatnie aktualizacje:
|
|
Opinie (0)
Opinie Użytkowników
Dodaj pierwszą opinię “Asus Phoenix GeForce GTX 1650 OC 4GB GDDR6 128bit”
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Nie ma jeszcze pytań
Jeszcze nie ma żadnych ocen.